Vill också vara ledig på helgerna!

Ockå har en ny arbetsvecka börjat. Så skulle många säga, men inte jag. Jag jobbar ju ovansett vilken dag det är, tråkigt tråkigt. Jag vill också vara ledig på helgerna och bara känna lugnet och ta dagen som den kommer. Men någon helg nu framöver ska jag verkligen vara helt ledig också!

Men idag var det jobb på kebaben, lunchen hade jag idag. det gick bra, förutom att jag blir så jävla less ibland på vissa saker där. Ska inte nämna någonting, men ändå. Sen var det att dra hem och vila en stund. Jag, pappa och Annelie var nämligen på den tidiga bion och såg Flickan som lekte med elden. Den var sjukt bra! Mycket bättre än den första, vilket jag också tyckte var bra. Men denna var bättre, och jag rekomenderar att alla ni ska gå och se den! Efter bion gick jag ner en sväng till Danne som jobbar på Oscar, stackarn hade ingenting att göra. Nästan inte en enda beställning på hela kvällen, så jag var snäll och höll han sällskap där en stund. Fick även smaka på hans risotto som han gjorde till en som jobbade där. Hade aldrig smakat det förut. Även fast man kan göra det på många olika sätt så har jag ändå inte smakat de någon gång. Men det var faktiskt helt okej, lite speciell smak bara. Men nu ska jag sluta skriva, blev lite tråkigt nu märkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0