Vilken sliten helg

Idag är jag verkligen helt jävla slut! Igår jobbade jag ju natten på kebaben, och det var mycket folk som jag hade förberett mej på. Fast det är rätt skönt så man har nåt att göra så man inte somnar där. Men så det gick helt okej att jobba, även fast det är jobbigt. Men så vaknade jag vid 12 idag, skulle ner på kebaben för att ha möte inför kommande månad och lägga tiderna. Jag fick rätt många tider så det är jag glad för, och bara 2 natt pass. Jippi! Sen var det iväg och jobba med tjejen. Det gick bra, förutom att jag var sjukt trött. Så hennes snälla mamma lät mej gå hem en halvtimma tidigare. För hon visste att jag hade jobbat natten och tyckte synd om mej. Sen åkte jag och pappa direkt iväg och köpte kina mat, är så jävla mätt nu! Och det var hur gott som helst, fritierade räkor med sötsur sås och ris. Super! Så nu sitter jag här i soffan och ska lata mej hela kvällen, det har jag förtjänat!


Jag dödade en mygga på min hand förut. Jag trodde det var för kallt för dom nu, men tydligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0