Veckorna går så fort!

Ja då var det lördag igen, veckorna går fort som satan. Fast det är väl för att man jobbar nästan varje dag, och det är ju ett plus. Dagen började med att jag vaknade vid elva tiden, vid ett var jag nere på stan med min vän Danne kocken för en fika på stan. Längesen vi sågs, så det var trevligt! Också blev det en liten runda på stan också. Sen var det hem en halvtimma för att sedan gå och kolla när Fanny spelade dm. Och som vann alltihop, eller iaf första delen. Fanny var super i mål som vanligt! Som traskade jag hem efter matchen för att få till någon mat. Det är alltid så tråkigt att laga till sig själv, det tror jag alla kan hålla med mej om. Sen blev det en liten tupplur på det. Jag ska som sagt jobba natten i natt, inte allt för kul. Jag fattar inte hur jag orkar! Men det är ju trots allt ett jobb, så nån måste ju servera dom där jobbiga och icke dom så jobbiga fyllisarna på natten. Så om en timme ungefär ska jag börja bege mej neråt mot stan för mitt arbetspass mellan 23-05, jippi! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0