Lill-lördag

Om jag ska vara ärlig så tycker jag arr det är rätt så kul att ha börjat skriva blogg igen, Yey till mej!

Idag jobbade jag lunchen på kebabenm 11-15. Efter det så drog jag hem och vilade en kvart innan jag var tvungen att kliva upp. Idag var det min tur att laga mat hemma åt pappa och Annelie. Och det blev rödspätta, jag älskar fisk! Sen fixade jag och donadade innan Danne kocken kom och hämtade mej för att vi skulle ut till birsta. Och där blev det shopping! Et par stövletter från Monki, ett par svarta jeans leggins och hårfärg. Anna ska färga hårt på mej imorrn så det blir spännande. Och bilder kommer imorrn också på mina nya skor, orkae inte fika bild nu från Monkis hwmsida. För jag siter nämligen hemma hos Danne nu och dricker en gropp, det kan nog bli en sväng på stan sen. Han sa att det skulle vara miss Sundsvall på Memento, då måste man ju dit och klla vad det är för dårar som ställt up! Sen är det nyöppning av nya "Olearys" ikväll också. Men nu ska jag sluta skriva, ska vara lite social nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0