Jobb hela tiden, nästan varje dag!

Nu har det varit jobb tre dagar i rad. Igår orkade jag verkligen inte blogga, var sjukt less när jag kom från jobbet att jag inte orkade skriva. Hade bara varit ett grin inlägg då, och det vill vi ju inte.

Men idag började jag jobba fyra, som vanligt när det är ledsagning på veckorna. Och innan det var Anna Ericson tvättant här hemma. Ungefär tredje gången i mitt liv som jag tvättar! Inget blev missfärgat eller nåt, så hurra till mej! Efter jag jobbat så åkte jag upp till Anna i Haga, vi kollade på Idol, fikade, surrade och lekte med underbara lilla sötfisen Elis! Så nu har jag nyss kommit hem och ligger i sängen. Tänkte dra på ett avsnitt av antingen Gossip Girl eller One Tree Hill, har inte bestämt men än vad jag är sugen på. Vilka problem man har alltså! Hade till och med glömt bort att dom kommit ut denna vecka, fy på mej! Imorrn är jag ledig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0