Heldag med Anna!

Nu är jag verkligen trött! Ligger äntligen i sängen nu nyduschad efter träningen. Och den gick faktiskt bra idag, känner mer nu att man har kommit in det. Men idag har jag haft en hel dag med Anna. Super mysigt! Vi mötter upp på stan och inhandlade lite grejer. Sen köpte vi med oss sallad hem till lunch som var super god. Sen har Anna färgat håret på mej idag, jag blev faktiskt nöjd. Men jag tycker att det ser lite råttfärgat ut, men det tycker inte Anna så jag får väl lita på henne då. Sen har vi mest suttit och pratat och pillat på Elis, han är ju för gullig den lilla mannen! Sen bjöd Anna mej på mat, en jätte god pasta gratäng med kassler. Sen bakade vi kladdiga choklad muffins, ungefär som kladdkaka, jätte goda blev dom! Förutom att dom fastnade lite i formerna, men det var de värt! Fick faktiskt lite ont i magen sen när jag började värma upp på träningen, hehe. Nu ska jag snart sova, det ska bli skönt!

Och förresten, gårdagen var trevlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0