Blä för smärta!

Helvete vad ont jag har i min hals! Hade det redan igår kväll, och nu när jag vaknade imorse och kom hem nyss så har jag fortfarande ont. Hoppas det inte blir något att detta nu, jag som ska spela match på söndag!

Idag blir det jobb som alla andra dagar, tråkigt! Men som tur så är det inegn anstängande idag då jag ska bort till bowlingen med tjejen. Och jag börjar inte förrän 4 så nu kan jag ta det lungt ett tag innan jag drar iväg. Ikväll får vi se vad som händer, hoppas jag fått hem nya Gossip Girl och One Tree Hill! Nu blir det snart mitt favorit program på tv (carro vet vad jag snackar om), haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

såklart jag vet de heeeeeeeeeeeeem till gården! Är nog bara du som tycker det är bra babe ;P

2009-09-22 @ 13:36:52
Postat av: Lisa Walker

Dom här stövletterna då? :)



http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=427208&qProductColorId=14&qNavigation=,&qNavigationBrand=&qNavigationClass=4&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=4&qGroup=31&qStyle=&qSize=&qPage=3&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=1&gender=1&qSiteId=1

2009-09-23 @ 13:17:42
URL: http://lisawalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0