Bara innebandy denna gång

Som oftast vid den här tiden på dygnet ligger jag i sängen. Hade innebandy träning ikväll till klockan 23. Rätt sent, men jag är van, vi har haft den tiden några år nu. Vissa blir väldigt förvånade (dom som inte är så sportiga av sig) av den sena tiden. Men så är det för damer div 3, minsta prio på oss. Men men, idag var det jobb til klockan sju, sen bara hem och käka och iväg på samlingen klockan nio. Så idag har man haft lite att göra. Nu blir det min vanliga ritual innan jag ska sova, först ett avsnitt av någon serie, sen läsa lite ur min bok och sen släcka lampan och sova. Nu ska jag verkligen försöka skriva varje dag och lägga ut bilder ofta!



Micka och jag för kanske tre år sen? Ja jag vet inte. Men ungefär samma tidpunkt som nu. Dom första träningarna för säsongen innan man kommit in i det hela igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0