Viktig dag!

Nu är det äntligen fredag! Jag har haft en vecka sådär vecka, därför jag typ inte har skrivit nåt. Men idag har jag tankarna på annat håll, vi har våran första serie match idag, nere i Iggesund mot Njutånger. Har faktiskt ingen aning om hur det kommer att gå. Men jag hoppas ju så klart att vi vinner!

Så snart ska jag smälla i mej lite frukost, fixa lite och senare ska jag träffa nå tjejer i laget för att käka nån middag med dom innan vi drar ner dit. Önska mej lycka till! Och jag hoppas jag iaf för ett mål! :p

Kommentarer
Postat av: Cicci

Såklart det blir ett mål. Om vi säger att jag går runt målet och passar dig och du går på direktskott? ;)

2009-10-09 @ 14:46:03
URL: http://girlfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0