Skönt med fredag!

Idol idol idol! Det är vad som gäller nu! Sitter hemma hos min hoe nu, nu börjar det kännas som vanligt igen. Vi har inte setts så mycket på sistone med tanke på att vi båda har jobbat så mycket, så nu känns det bra! Vi sitter och dricker lite vin och surrar och väntar på röstningen på idol.

Idag var det jobb igen som vanligt. Men helvete vad tidigt jag klev upp imorse. Var tvungen att gå upp 6 imorse med tanke på att den person skulle upp och jobba och skjutsade hem mej då. Och inte kunde jag somna om sen heller när jag kom hem. Så helvete vad trött jag var när klockan ringde 9.

Men nu ska jag vara social igen!

Och förresten, JAG ÄR LEDIG I HELGEN!

Kommentarer
Postat av: din hoe!

ja mer carro och anna kvällar måste det blir! Det får inte gå så här långt mellan gångerna fittansikte ;)



meeeeeeeeer vin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-02 @ 22:21:55
URL: http://caroolinebjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-10-02 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0