Satan helvete!

Min natt har varit ett rent helvete! Varenda gång jag har rört på mej eller vänt mej så har jag vaknat med en otrolig smärta. Och det blir inte lättare heller när man måste ligga högt upp med foten hela tiden heller. Så i helgen kommer jag att vara en riktig soffpotatis, med tanke på mina kryckor. Också skulle jag ha jobbat hela dagen idag också, det blir det inget av tyvärr. Men finns inte så mycket jag kan göra när jag knappt kan stödja på foten.


Så här ser min fot ut just nu. Svullen och ful!

Kommentarer
Postat av: carro

meeeeen gu va den var stor :O shit pommes! Nu förstår jag att du har ont hoe!

2009-10-10 @ 14:10:04
URL: http://caroolinebjork.blogg.se/
Postat av: Anna

Det va ingen dålig svulnad det där heller :S

2009-10-11 @ 01:29:26
Postat av: Issa

Aj aj :( stackare.. Hoppas de snart blir bättre! Hur gick matchen då? Kram!

2009-10-11 @ 11:29:01
URL: http://vintagebruttan.blogg.se/
Postat av: mikaela

HELVETE va stor den är!!! hoppas du blir bra snart :)

2009-10-11 @ 15:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0