Mysig fredag

Nyss kommit hem från en trevlig kväll med Anna och Carro! Vi har lagat mat, kollat på idol och surrat och skrattat massa! Tror det var tröttheten från mej som kom fram där ett tag. Men nu verka den ha försvunnit tråkigt nog!

Och nu när jag klev av bussen för att vandra upp hem så står det kanske 30st 15-16 åringar utanför ett hus mittemot vid den andra busshållplatsen. Polarna var där och det stod en polisbil där också. Måste ha hänt något på denna fjortisfest, tråkigt för dom små, haha! Sen när jag går uppför backen till mej möter jag massa folk som verka ha varit där också. Och en tjej är så jävla förbannad och ska spöa en tjej och bara skrek hora och fitta om henne hela tiden. Jag gick bara och skrattade för mej själv. Tur att man inte är i den åldern längre! Nu skulle det låta som att jag var värsta vuxen, inte menat så. Jobbigt bara att göra om allt igen och massa annat.

Nu ska jag se på någon serie och sen försöka sova. Imorrn blir det först jobb och sen halloweenfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0