Måndag igen!

Ja då var det måndag igen och jobb som vanligt. Och mer jobb blir de också!

Helgen var lugn och skön. Jag kunde inte gå ut som alla andra, hade inte fått min lön. Vilket var lite tråkigt, men jag hade trevligt ändå. Jag var ju som sagt med Levis och Noel hela lördagen och hade jätte roligt! Och i söndags var jag och Levis och kollade när mitt lag spelade match. Det tyckte han var hur kul som helst! Springa runt före matchen med tjejerna och skjuta och sen i pausen springa runt på plan. Sen har der inte hänt så mycket mer. Var en sväng till Anna igår kväll också. Hon bjöd på hemmagjord pizza, vilket var jätte gott och längesen jag åt! Nu ska jag dra mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0