Min lediga dag!

Så då var min lediga dag snart slut! Inte för att jag jobbade igår heller, men det var för att jag kände mej krasslig, så det räknas typ inte. Nu har jag nästan nyss kommit hem. Var på ut på Birsta en sväng med mamma efter att jag var hos Carro och såg skräckfilm, rätt bra film faktiskt.

Men ute på Birsta blev det lite shopping för min del. En svart snygg mössa från Åhléns och ett par stövlar från Skopunkten. Köpte ju ett par skor förra veckan eller när det var men dom var jag tvungen att lämna tillbaka. Och nu så hittade jag dom här istället. Jätte mina också är dom lite varma också, vilket inte är helt fel! Sen vart det lite annan shopping också inne på IKEA, men inte lika roliga saker. Sen avslutades min och mammas tur med att jag bjöd henne på kinamat som vi tog hem och åt. Så jävla gott! Det finns ett nytt ställe borta vid sidsjövägen som heter Cherry Wok tror jag som alla måste prova! Har inte ätit någon godare kinamat. Så nu ska jag slänga mej i soffan med min nu för mätta mage och kolla på tv!


My new shoes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0