Men kul då!

Inte så kul att det har kommit lite snö nu. Även fast det kanske är på tiden, men inte för mej! Köpte ett par "vinterskor" förra veckan. Verkligen jätte mjuka och sköna, inte sånna där fula som det nästan bara finns. Och i tisdags hade jag dom för första gången. Då känner jag att det gör på den högra hälen hela tiden. Jag tar av mej och kollar, då har det där mjuka och sköna gått upp där bak. Nu vill jag ju inte ha dom, jag måste ju byta. Vill inte ha några som är sönder. Så igår åkte min snälla pappa ut till birsta för att byta dom, jag hann tyvärr inte åka ut dit själv. Då är alla skor sådär!!!

Jag blev less när jag fick veta och fick pengarna tillbaka. Nu måste jag hitta ett par nya igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0