Vilken dag!

Helvete vilken dag detta har varit! Igår blev det utgång, och en bra sådan också vill jag lova! Vi började hemma hos Carro och det slutade hemma hos Carro eftersom att jag sov hos henne. Och där emellan spenderade vi tiden på Olearys. Jätte mycket folk och jätte roligt! Och jag hade tänkt att jag skulle ta det relativt lugnt eftersom att jag var tvungen att gå upp 8 imorse för att jobba med laget och stå och sälja fika utan Ittala outlet. Och sen på eftermiddan jobba med tjejen. Men det blev ju inte så lungt som jag trodde då. Men när klockan ringde imorse så kändes det inte så jobbigt att kliva upp, det blir som att kroppen är inställd på det redan på något sätt. Utan tröttheten och lite bakis heten och senare under dagen. Men allt gick i alla fall bra, förutom att det kändes så jävla onödigt att stå där och sälja fika eftersom att vi var hur många som helst. Jag hade kunna legat och fortsatt sova bredvid min partner istället. Men nu är det i alla fall gjort och det bra. Nu är jag bara helt slut och kommer somna gott ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0