Hela korta helgen

Ja jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Men jag var i alla fall hundvakt åt Diesel i fredags, och på kvällen var jag hemma hos Carro och vi satt och drack lite vin. Jag blev lite sugen på att dra ut, men inte Carro. Så jag ringde runt och drog sen ner på stan. Det var faktiskt rätt kul för att vara en fredag som man går ut på. Brukar ju annars mest bara gå ut på lördagar. Sen igår var jag mest seg och tog det lungt hemma, jag jobbade ju natten igår på kabeben. Fick ihop hela 210kr i dricks! Men det var dels för att jag lät en kille gå före i kön, så av han fick jag 160kr. Ibland måste man få göra en liten fuling tycker jag, i alla fall när det gäller pengar. Och idag har jag bara varit seg och jobbat med tjejen. Vi var på bio och såg Hannah Montana, det måste ju som sagt vara svenska filmer, men denna var film var ju i alla fall bättre än Pettsson och Findus. Och nu sitter jag bara här i soffan och tar det lungt, är för trött för att göra någonting. Detta blev en kort sumering av helgen!


Jag och Diesel.





Den vackra regnbågen utanför vårat fönster för en stund sedan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle ju haft en liten hund Anna :D

2009-05-11 @ 18:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0