Trött och slö nu

Helvete vad varmt det har varit ute idag! Och jag har typ nyss kommit hem. Efter att jag hade vaknat imorse och fixat till mej gick jag ner till stan för att möta upp Carro. Vi köpte med oss en pizza som vi delade på och satte oss nere vid ån. Men när vi hade ätit upp den gick vi nästan därifrån direkt, det var så otroligt varmt att det inte gick att sitta där. Så vi gick runt en sväng innan jag skulle åka iväg och jobba. Idag har jag varit med tjejen, vi var på cirkus. Tror jag bara har varit på cirkus en gång tidigare, och då var jag jätte liten så jag kommer inte ihåg nåt. Men det var kul, den var lite lång bara. Och inne i tältet var det sjukt varmt, det måste ha varit närmare 40grader där inne, och då överdriver jag inte heller! Men det var bara att härda ut. Sen efter cirkusen mötte jag upp mamma nere på stan. Eftersom att det är morsdag idag så bjöd jag min kära mor på en middag. Vi skulle först ha gått på olearys, men det var det fullt. Så det slutade med Norrlands källan, jag åt fläskfilé med rödvinsås och beasås med strips. Super duper gott! Så nu är jag bara hemma och tar det lungt, känner mej rätt trött och imorrn blire jobb igen!

Det verkar inte funka att ladda upp bilder, tog några på cirkusen. Så det får bli någon annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0