Slö Anna

Igår blev det liten av en slö dag för min del. Kände mej inte alls pigg när jag vaknade igår, ont i halsen och allmänt trött. Men det kan ju ha berott på helgen också. Men det blev ändå en tripp ner till stan för att möta upp Carro och gå och sola, vi blev bruna :D sen hem till henne för lite tv och film. Det blev filmen Twilight, jag hade inte sett den så det var bra för mej, det var rätt så bra! Kom hem vid två tiden. Också ringde kvinnan och väckte mej också för en stund sen, men det var lika bra eftersom vi ska ner på stan innan jag börjar jobba. Jag ska jobba med tjejen idag också, inge kebab denna vecka. Och idag ska jag följa med henne när hon ska bowla, det blir något att kolla på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0