Ibland tycker jag inte om människor.

Nu har varit bloggtorka här ett tag. Man kanske ska lägga ner det här? Jag skriver ju ändå inte så mycket för tillfället. Det blir en fundering. I helgen har det inte hänt så mycket alls. Igår var det jobb nästan hela dagen. Först med tjejen och sen på natten kebaben. Det var mycket folk även fast folk inte ska ha några pengar, vad handlar det om? Men det gick ändå bra. Förutom att det finns så mycket mycket konstiga och skumma människor i denna värld så det är nästan skrämmande.

Idag blir det mest lungt, tänkte gå ut och sätta mej i solen snart. Jag har ju som sagt nästan nyss vaknat. Somnade inte förrän vid 6 imorse. Hade lite svårtatt koppla av som vanligt när jag jobbat. Sen ska jag ner igen på kebaben för möte och schema läggning. Hoppas jag får litemer timmar denna månad än förra. Fast jag ska ju ioförsej vara ledig också. Sen får jag se vad som händer, kanske hem till Carro. Nu ska jag gå upp, kan ju inte ligga här längre nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0