Helvete vilken lördag!

Sjukt kul vi hade igår! Det började redan när vi var nere på stan och satt i sofforna på stadshusets uteservering med en kall öl i handen. Helt underbart! Sen var det hem och göra sig snygg för kvällen. Vi började hemma hos Fanny med grillning och lite drickning. Efter nio någon gång drog vi till en kompis till mej och satt där resten av kvällen innan krogen, riktigt trevligt! Sen på krogen så blev det Oscar, jag och tjejerna hade verkligen hur kul som helst. Och så jävla svettigt det var där, det var så sjukt mycket folk och så jävla varmt, men härligt var det! Jag och Carro drog hem till henne för att sova. Men det blev inte riktigt som någon av oss hade tänkt sig. Jag var ute på äventyr, mer kan jag tyvärr inte säga om det. Bara att det var sjukt! Sen när vi väl låg i sängen kommer Niklas hem till Carro och hoppar över när vi ligger i sängen. Vi fick inte en lugn stund på ett tag, men till slut gick han ut för att sova i soffan så vi tjejer fick sängen för oss själva (ja, det är inte som det kan verkas låta) och fick sova. När jag kliver upp på morgonen ser jag att han ligger och sover på golvet. Vem gör det när det finns en mjuk soffa? Men det jag vill ha sagt är att det var en sjukt rolig och galen kväll igår!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har blivit utmanad av mig! :) Klicka här (http://www.annasara.net/2009/may/utmaning.html) för mer info! :)

2009-05-04 @ 19:07:00
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0