Helvete vilken helg!

Nu har det varit dött här. Men igår skulle jag skriva, men då funkade det inte. Men hela helgen har varit, kan man säga, uppbokad. I fredags blev det en liten spontan utgång, hade hur kul som helst! I lördags firade vi min kära vän Carro som fyllde 20. Vi åt god mat, drack gott och hade hur kul som helst. Det slutade med att vi drog på Oscar, jag och Carro röjde där inne vill jag lova. Sen lite annat också. Sen på söndagen var jag så jävla sliten, men då var man tvungen att dra och jobba. Vi var ute på birsta och gick runt där, jag var inte den piggaste, men det var bara att hålla humöret uppe.

Som det ser ut nu så blir det stan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0