Halv krasslig

Idag var jag verkligen uppe med tuppen! Levis vaknade vid halv 8 vid min sida, kvart över 8 kom han in och skakade på mej. Då var det bara att kliva upp och käka en macka och sen gå ut. Men när jag vaknade, så vaknade jag också med världens ont i halsen. Men jag tänkte att det lär ju gå över, det brukar ju göra det när man ibland vaknar med det på morgonen. Sen när jag och Levis både varit ute och lekt på gården och varit till lekparken blev jag så trött att jag gick upp och la mej på soffan. Jag har sovit till och från i två timmar. Och jag har fortfarande jätte ont i halsen, i huvudet och helt slö. Jag hoppas att detta inte kommer att leda till någonting. Eftersom att jag jobbar hela lördan, och då vill jag inte sjukskriva mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0