Birsta City

Idag har jag varit med Anna igen. Fast idag var vi ute på birsta. Jätte mysigt, vi var typ där i fyra timmar. Och inte blev jag less heller, brukar oftast bli det efter 2, eller max 3 timmar när man går runt sådär. Vi åt bakad potatis med skagenröra på Charm till lunch, sen satte vi oss ute i solen och käkade glass. Och helvete vad varmt det var just där ute, jag höll på att koka bort. Sen blev det ju så klart lite shopping också. Jag hittade äntligen mina efterlängtade sandaler på Scorett, det enda par 36 som fanns på hela birsta.


Som ni ser så var dom rätt dyra, men jag kände att jag hade råd. Sen var dom så otroligt sköna också, sen är det ju riktigt skinn också. Vilket det inte var på något annat par som jag kollat på.

Ikväll  blire jobb hela natten!

Kommentarer
Postat av: Anna

Finaste sandalerna! :D



Jaa så himla tur att de vart bra, annars hade det vart lite nervöst :P

2009-05-30 @ 09:34:13
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0