Skönt med löning!

Löningsdag idag! Flera gånger idag innan vi gick ner på stan så kollade jag kontot hundra gånger för att kolla om lönen kommit in. Till slut gav jag upp och fick ta pengar från mitt sparkonto. Vi tjejer hade bestämt att vi skulle ner och käka, och då behöver man ju som sagt pengar. Men det ordnade seg till slut i alla fall, jag gick in till kebaben och frågade vart min lön var, han sa att han skulle sätta in den idag och jag skulle få den imorrn. Men eftersom jag ville ha den idag så fick jag den i handen istället, så det var bara att gå till banken sen och sätta in. Det går ju lika bra de.

Så idag har det varit mys på stan och nu sitter jag hemma hos Carro alldeles ensam. Känns skumt att sitta hemma i någon annans lägenhet, men hon kommer ju hem om ett tag. Hon är hos frisören och gör slingor. Sen ska vi göra det på mej, så jag blir lite mer blond. Jag hoppas det blir bra! Sen ska vi (jag) laga mat och se på Greys Anatomy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0