Min dag idag (nästan)

Idag har vi haft födelsedagskalas för mej. Släkten har nyss gått hem och jag är helt slut. Men vi hade det verkligen trevligt. Och jag har ju länge velat ha en ny dator, så nu fick jag massa bidarg nu till en, jag är jätte glad, nu kan jag snart köpa en! Och god mat som jag hade önskat mej fick vi äta och en god tårta som jag har bestämt fick vi också.


Som ni kanske ser så fick jag också 10st olika skraplotter. Oturligt nog så vann jag bara 15kr :p Men jag var glad ändå.

Sen vill mina kompisar att jag ska ha en födelsedagsfest också med dom. Men som det ser ut nu så tror jag inte att jag ska ha någon. Nästa vecka flyttar vi med pappa från en 5a i stan till en 3a på östermalm, det känns så där när man inte längre bor i stan och har en fest. Men som sagt, jag kan ändra mej.

Och lagfesten igår var trevligt. Det blev ganska lungt, vilket jag inte hade trott, men det var rätt skönt ändå eftersom vi firade mej idag med släkten. Då vill man ju inte gärna vara bakis hela dagen.

Och imorrn är det min 20års dag (även fast den redan blivit firad), så glöm inte det mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0