Lite ordning

Nu man kan säga att jag har börjat få lite ordning i mitt rum i alla fall. Som ni såg i förra inlägget så stod tvn på golvet, och kläderna och jackorna i en hög. Nu står tvn på en hylla/tvbänk och lite av kläderna ligger fortfarande i väskor på golvet, som jackorna. Vi har inte fått upp någon klähängare än, men det kommer väl kanske senare idag eller imorrn. Det var lite roligt imorse när jag skulle äta frukost, eftersom vi bara hade två stolar och en pall här hemma som var sittbart fick jag använda pallen som bord mitt i köket och sitta på den ena stolen och tidningen på den andra. Kändes lite fattigt kan jag lova, men nu har vi fått hit bord och stolar, så dom ska väl sätta ihop det sen så vi har nåt att äta på imorgon. Om ett tag ska jag dra mej in i duschen och fixa mej inför kvällen. Först ska vi alla här hemma ner till farmor och äta middag, bara för att slippa laga mat i den här röran och sätta ihop bord och stolarna innan dess. Sen efter att jag ätit drar jag iväg till Carro som ska ha en liten inflyttningsfest/förfest, det ska bli super kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0