Lite lite ljusare!

Inte sån stor skillnad ändå. Jag var ju och fixade färgen i håret idag. Jag vill ju bli blond igen nu mot våren. Så Fredrik la i massa ljusa slingor. Men eftersom jag var mörk så går det ju inte att bli blond på en gång igen. Men det blev en liten skillnad, och om några månader sa han att jag själv kunde lägga i slingor, och då blir jag så gott som blond igen. Jag längtar! Fast det skiftar rätt fint nu också på ett sätt. Och jag vet att jag lovade er en bild, men nu är jag så ful i håret när jag har hållt på med det själv hela tiden. Så ni får den där bilden någon annan dag! Imorrn är det jobb på kebaben mellan 15-19, kom gärna in och säg hej, eller köp mat!

Kommentarer
Postat av: Stina

Kebab vore ganska gott nu..finns ju inte sant haer :P

Kram Stina

2009-03-04 @ 20:21:19
URL: http://sstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0