Jobb, trött, mys

Jag var för trött igår för att skriva nåt vettigt. I lördags när jag jobbade var jag så himla trött, vet inte alls varför. Jag brukar inte vara så där trött när jag ska jobba natt. Så flera gånger fick dom säga till mej att gå och sätta mej där bakom och ta det lungt (innan allt folk kom). Men vi blev klar rätt tidigt så jag kom hem till Carro vid kvart i fem kanske. Tur att det var en person som kom på natten och åt så man fick något att titta på. Carro vaknade när jag var i badrummet och skulle tvätta och borsta mej. Hon har kanske världens jobbigaste kran, det finns inget mellanläge och den dånar när man sätter på den. Jag ber om ursäkt för det, men hon hade nog vaknat ändå när jag kröp ner bredvid henne. Då låg vi och snacka en stund om vad som hänt mej under natten och vad hon hade gjort. Sen när vi bara la oss till rätta så somnade båda två på en sekund.

Igår var jag ju då så klart hos Carro, vi gick ner på stan en sväng, jag färgade håret på henne igen. Tur att det inte blev som det först såg ut att det skulle bli. Sen lagade jag mat till oss så Carro fick några matlådor också, jag blir glad att hon tycker om min mat! Sen kom pappa och hämtade mej och jag var som en död sill hela kvällen sen.

Jag vet att jag inte får, men jag kan inte rå för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0