Jätte hemskt

Jag är inte alls på humör för att skriva. Men jag gör det ändå eftersom att vårat internet har varit sepe i över en vecka fram och tillbaka. I lördags när vi var ut så var vi på Svenssons som vanligt, jag hade skit kul. Plötsligt när jag står där så kommer det ett glas flygande och träffar min panna stenhårt så det ligger glassplitter på golvet. Efter det blev allt bara kaos, jag håller på att bryta ihop och bara grinar. Så tjejerna tar hand om mej och vi går och sätter oss på kebaben och andas lite. Dom tog hand om mej där så jag fick sätta mej bakom och andas och ta det lungt. Sen vill jag bara dra hem, men jag vill inte gå hem ensam. Jag visste ju inte om det skulle bli nåt under natten eller vad som helst. Så jag får med mej trevligt sällskap hem och sover. Sedan dess går tankarna bara runt i mitt huvud. Varför kastar någon ett glas? Var det menat mot mej? Vem kastade glaset? osv. Jag tänker nästan på det hela tiden och jag kan inte sova. Ni kanske tänker att det inte var så farligt. Men för mej var det verkligen de, en utav dom värsta grejerna som hänt mej!


En bra grej var väl att den just träffade pannan och inte ögat eller något annat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kram lillen!!!

2009-03-30 @ 20:01:22
URL: http://annasara.net
Postat av: Essepessse päronpung!

det där kallas för "un botellazo" på spanska ohc betyder: "en jävla flaskjävel"..tur du hade!!kram!

2009-04-16 @ 12:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0