Jag kan bara skratta åt mej själv!


Haha, vad säger ni om detta? Är det inte mitt nya jag? Som ni kanske ser så stod jag i mål under träningen ikväll. Jag räddade två skott av kanske sex. Rätt bra statistik för att vara min första gång, eller? Haha, men jag kan säga att jag har riktigt ont i knäna nu, ovan kanske. Men sen gjorde jag kanske världens fulaste grej också. Jag skulle slänga mej efter bollen som kanske låg en meter framför mej. Men jag tog helt fel på avståndet när jag låg där och försökte kravla mej fram i dom där stora kläderna. Jag trodde att jag var snabbare än jag var, och för det så skrapade jag min hand. Så det gjorde ont nu när jag duschade. Stackars mej va? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0