Hela korta helgen

Jag vet att jag lovade att skriva igår, men jag var nästan helt död hela dagen! I fredags vaknade jag vid tio för att dra iväg och jobba på kebaben. En tjej som också jobbar där frågade i torsdags om jag kunde ta hennes pass, så det blev lite av en sista minuten, men jag tackar inte nej till jobb då jag kan. Efter jobbet var det nästan bara hem att fixa sig på en gång för middag hos farmor med släkten. Sen upp till Anette i Haga med Lisa för att dricka vin. Och sedan blev det så klart utgång också. Därför jag var så seg igår. Så igår hände det inte mycket för mej. Men idag händer det desto mer! Om ett tag ska jag ställa mej och baka två kladdkakor tills ikväll. Efter våran sista match för säsongen så ska vi ha möte hemma hos mej för kommandet säsong. Så då tänkte jag bjuda på lite fika. Så idag vid halv 4 spelar jag min sista match för säsongen, tråkigt att det ska sluta! Nu ska jag börja fixa lite, för idag är jag inte seg som tur är!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0