Hårfärg hela dagen!

Idag så drog jag iväg till Carro runt 14 snåret. Carro och Lotta skulle både avfärga/färga och Carro skulle slinga sitt hår också. Jag tänkte mest att jag skulle vara där som sällskap och sitta och kolla på dom när dom höll på. Men självklart fick jag också hjälpa till att färga deras hår. inte för att jag hade något emot det. Det roligaste var när vi avfärgade dom både, och eftersom dom både var mörkhåriga och ville bli blonda så var det hur roligt som helst när de väl tvättade ut det. As ljus i hårbotten och lite mörkt kunde det vara i mitten osv. Men det blev ett bra resultat till slut i alla fall. Eller jag hann ju bara se Lotts färdiga resultat. Jag gick när jag hade sett i slingfärgen på Carro. Jag var så hungrig att jag inte orkade vänta, och det vet inte så konstigt eftersom att jag kom hem runt 19. Men när jag pratade med Carro sen så var hon rätt så nöjd. Då kunde jag pusta ut eftersom att det var jag som hade gjort slingorna på henne. Men som hon sa, det blev lite orange, men det var kanske inte så konstigt eftersom hon var mörk innan. Jag är glad att dom båda två blev fins i håret!

Kommentarer
Postat av: carro

tack så mycket för hjälpen fisen! :D

Du var verkligen grym på det här!

2009-03-11 @ 11:13:52
URL: http://caroolinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0