En heldag med Carro

Så, nu har man nyss kommit hem från Carro. Jag har varit där hela dagen idag, och det har verkligen varit trevligt. Efter att hon hade tvättat ut färgen i håret så gick vi ut och gick med Disel och Akira. Sen ställde jag mej och lagade mat till mej och Carro. Hon tyckte det var riktigt gott med min kyckling rätt, jag tycker det är lite nervöst som alltid att laga mat åt folk. Varför vet jag inte, jag vet ju oftast att det smakar bra. Men ibland blir man väl osäker på sej själv ibland. Sen har vi myst framför tvn, suttit och pratat, spelat kort och druckit nåt glas vin. Så nu ligger jag här i sängen och ska snart sova, ska upp efter åtta imorrn för att gå iväg till KFG och få mina papper påskrivna för att skicka iväg till försäkringskassan.


Kyckling ala Anna (med ris till såklart)


Såhär ser det ut när jag äter, som ett riktigt litet barn blandar jag alltid ihop allting.


Disel myser på min fot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0