Dålig utgång och jobb idag

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja, men gårdagen var sådär. Vi hade det trevligt och mysigt hemma hos Carro. Sen drog vi först ner på Svenssons där det var mer fullt än vanligt, så därifrån gick vi snabbt vidare till Oscar. Där det var Springbreak, inte heller såå himla kul. Varför vet jag inte, jag kanske var lite för nykter och så. Så jag, Fanny och Carro drog kanske hem vid halv 2, det kändes som en onödig utgång. Men man kan inte ha kul alla gånger. Det som var det trevligaste den kvällen var när jag och hem och låg och pratade i telefon till halv 4, haha!

Men idag då? Jag ska snart iväg och jobba på kebaben först mellan 15-19 och sen inatt 24-05, jippi! Nej men nu var det ett tag sen jag jobbade så det ska bli skönt. Dra in lite pengar i alla fall. Så dom som ska ut, vi kanske ses på kebaben inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0