Blä så trött!

Sjukt trött jag är nu! Vaknade vid 10 imorse då jag hade ställt klockan, jag och Lisa skulle ner på stan och fixa lite grejer tills på fredag. Så jag kliver direkt in i duschen när jag vaknat. När jag kommer ut så ser jag att jag har ett missat samtal från Sandra som också jobbar på kabeben, jag tänkte, jag ska ju inte börja jobba förrän tre, undra vad hon vill. Då var hon sjuk, så hon undrade om jag kunde jobba heldag från 11-19, ja visst sa jag. Stan får Lisa fixa själv. Stressad som jag blev ringde jag ner till kebaben och säger till Habib att jag kommer så fort som möjligt eftersom jag nyss kom ut ur duschen. Fem över 11 kom jag in dit och mitt arbetspass började. Hela dagen har gått bra förutom att jag har jätte ont i bena nu. Sen hann jag inte äta nåt heller innan jag drog ner. Så jag åt vid 1, sen nu har jag nyss ätit varma mackor med champinjonstuvning, så gissa om jag var hungrig när jag kom hem! Sen efter jobbet så åkte jag och Madde i laget och handlade massa till lagfesten på lördag. Blä, fullt upp och hungrig! Nu vill jag sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0