Vad vet jag..

Helgerna kommer så fort nu för tiden! Idag har jag inte gjort mycket alls. Jag skulle ha jobbat med tjejen idag, men då blev hon sjuk. Tråkigt när det blir en sån där ändring så snabbt. Men ikväll har jag i alla fall lite planer. Carro ska komma upp hit på middag hos mamma, sen är det väl tänkt att vi ska ner på crousingen och kanske åka raggar bil där, annars ska vi bara kolla. Sen kanske det blir krogen också, men det lär ju kanske bli det med tanke på att Fanny har flyttat hem från Umeå idag.

Och färdigmålat i rummet blev det också. Det blev bra tror jag. Lite svårt att se helheten än när jag inte har några nya gardiner eller så än. Jag och mamma var och kollade, men vi hittade inga. så det kommer väl när det kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0