Sjukt bra kväll!

Vilken sjukt bra kväll det var igår! Jag, Fanny och Carro började hemma hos Carro. Det börjar bli en vane sak nu att vi alltid börjar där, men det är bra och nära till stan. Efter ett tag och Danne-kocken dit också. Jag måste skriva kocken, jag känner så månda Daniel att folk blir förvirrade. Jag tror inte han vill erkänna, men jag tror han tycker det är kul att höra på vårat tjejsurr, annars skulle han ju inte vara med oss, hehe. Sen när vi skulle dra oss blev Carro kvar hemma. hon orkade inte dra ut. Så vi tre drog först ner till Svenssons och tog oss ett glas där. Sen när vi skulle dra vidare ner till Olearys ser vi att det är helt dött där och fullt med folk mitt emot på BK. Så vi gick dit istället. Och jag hade så sjukt kul där! Fast det roligaste måste ha varit när jag, Fanny och Danne är på väg hem. alla vi tre är ganska berusade och Fanny kommer plötsligt på massa låtar där dom sjunger mitt namn Anna. Så från ingenstans står jag där med telefonen i handen i regnet och går in på youtube och spelar upp Ronny och Ragges låt Snälla rara söta Anna. Så vi går upp längs Fridhemsgatan och sjunger med i texten, så jävla kul! Och det tog sin lilla tid att gå hem också, men sjukt kul var det i alla fall. Nu ska jag snart sova, ska upp och jobba imorrn, börjar 9.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min lilla tävling

Postat av: Lisa Walker

Nu tycker jag att det är dags för fröken att uppdatera ;)

2009-06-24 @ 12:51:18
URL: http://lisawalker.blogg.se/
Postat av: Lisa Walker

nej för fan! jag sparar dom bästa till dej ;P ska bara skriva ut mina egna.

2009-07-13 @ 23:13:01
URL: http://lisawalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0