Jobb, jobb, jobb

Jobb igår, idag och imorrn. Sen äntligen en ledig dag denna vecka. Annars jobbar jag både fredag, lördag och söndag också. Men det är skönt att jobba, då vet man att man får lite mer pengar också. Fick två pass på kebaben från början när vi har vårat möte varje månad, men nu har jag fått desto mer efter det, så det är bra! Och imorrn efter jag har jobbat så blir det kanske en liten utgång också, måste passa på nu när man är ledig dagen efter. Så det har inte hänt så mycket dom senaste dagarna, det var det jag ville komma fram till. Eller jo, jag har varit med Fanny nu när hon har kommit hem hit till Sundsvall igen. Nu känns det som att det börjar bli som vanligt igen när Fanny har kommit hem och man sitter hemma hos henne och dricke te och äter popcorn, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0