Nu kan det kanske vända

Idag var jag också uppe tidigt, men idag tog jag inte fel på tiden. Idag var det klockan 10 jag skulle vara där, så nu behövde man inte bli arg på arbetsförmedlingen. Mötet idag gick jättebra! Nu vet jag på ett ungefär vad som kommer att hända hos KFG en tid framåt. Det känns bra att få hjälp med det man behöver hjälp med och pepping. Hos arbetsförmedlingen fick man inget sånt. Så nu har jag lkite grejer jag ska skicka in till dom, och lite saker jag ska kolla upp. Efter att jag varit där så gick jag hem och ät lite lunch och la mej och sov en stund. Och nu sitter jag och kollar på Melrose Place, det är ju en sån bra serie. Bra att den har börjat gå igen, för jag var rätt liten när den gick sist. Ikväll får jag se vad som händer, har inge planer än så länge, men det kommer nog.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0