Nu är det bara att vänta...

Då var det gjort! Äntligen är den där intervjun över. Det gick rätt bra att somna igår, somnade säkert vid halv 2 och det var inte så farligt. Men när jag vaknade imorse kände jag på en gång vilken klump jag hade i magen. Men jag gick dit sakta men säkert för att få det överstökat. Jag hatar verkligen intervjuer, men man ska vara glad att man ens får komma! Han sa att det var hur många som helst som hade sökt den, så det är ju bara bra att ha kommit till intervju. Men det gick väl som det gick, det är så svårt att säga när man inte vet hur han tänker. Men jag svarade rätt bra på allting tyckte jag. Men så nu är det bara att vänta och se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0