Mys ikväll!!

Äntligen helg igen! Fast så fantastiskt är det inte, i alla fall inte imorgon. Men då får jag ta och fokusera mej på ikväll istället! Imorse fick jag gå upp sju och gå till bussen för att en viss person skulle åka på jobbet. Jag höll på att dö när jag satt där på busshållplatsen i tio minuter i mina strumpbyxor för att vänta på bussen. Och sen när jag skulle gå ifrån navet och hem, det är det värsta jag någonsin har varit med om, och då menar jag allvar! När jag sen kom hem och skulle lägga mej var jag tvungen att ha två täcken på mej för att jag var så frusen. Och det tog lång tid innan jag kunde sluta spänna mej och somna. Jag hade ställt klockan på 11, jag skulle nämligen följa med Carro på en grej klockan 1, och nu är jag hemma igen. Ikväll ska jag till Anna, vi ska se på Let´s Dance och prata massa. Det var SÅ längesen vi sågs, så det kommer bli riktigt trevligt. Längesen det bara var vi två också, och sånt behöver man ibland. Ja vad som händer imorrn, jag vill inte ens tänka på det. Men jag ska jobba två pass på kebaben! Först 15-19 och sen natten från 24-05, usch jag kommer dö! Detta blir mitt första nattpass, jag hoppas bara att det inte blir så mycket folk. Så om ni vill hälsa på mej imorrn är det bara att komma in och säga hej!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0