Lördag

Jag är trött och frusen till tusen! Jag jobbade på kebaben idag mellan 11-15, och det är så grymt jävla kallt där, nästan så att man dör! Men det gick jag i alla fall bra att jobba, så nu sitter jag med mitt täcke i fotöljen och kollar på nån dålig film på 5an, Jag måste verkligen hopps in i duschen för att få igång blodcirkulationen igen. Ikväll ska jag och Fanny hälsa på Lisa i hennes nya lägenhet, hon har nämligen flyttat dit idag. Så det ska bli jätte roligt att se hur den ser ut, mitt i stan ligger den också. Och det är väl tänkt att vi ska hjälpa henne skruva ihop några möbler och sånt tjaffs, sen till de ska vi dricka lite alkohol också. Jag tror inte det blir utgång, men man vet aldrig. Fanny ville ta en sväng, för hon åker hem till Umeå imorrn den där pruppen. Så nu ska jag hoppa in i duschen, och sen fixa middagen till familjen som kommer hem sent ikväll.

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0