JVM eller inte, det är frågan...

Nu ligger jag verkligen skönt där jag ligger. La mej nyss i sängen efter att ha fikat och duschat efter träningen. Jag har ju som sagt träning till 23.00, väldigt sent måste jag säga. Och snart, eller om ett tag så är det ju JVM-final. Nästan alla jag pratat med kommer att se den. Och det var meningen att jag skulle iväg och kolla på den hos en person, synd att inte kunde ta sig dit. Fast ärligt talat så tror jag inte att jag kommer att orka kolla på den. Jag är så grymt trött! Pappa sa att han skulle väcka mej när den börjar för att se om jag orkar kolla. Jag tycker ju att det är kul att kolla på hockey, men inte mitt i natten måste jag nog säga. Jaja, jag får se hur det blir. Nu ska jag fortsätta att ligga och kolla på tv.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0