Jag vill få det överstökat!

Sorry att jag inte skrev nåt igår. Men jag hade nästan fullt upp hela tiden. När jag hade vaknat och gjort mej lite iordning gick jag ner till Lisa. Vi spelade lite kort och såg på film, trevligt som vanligt. Sen blev det att dra sig hem för att äta middag och duscha inför kvällen. Jag skulle nämligen bort till J. Vi hade mysigt som vanligt. Synd bara att Sverige förlorade igår. Jag kom hem imorse för att åter igen lägga mej i sängen och sova några timmar till, men det var inte lätt att somna kan jag lova! jag väntar fortfarande på besked, även fast jag vet att jag inte kommer få det så vill jag ändå ha det där telefonsamtalet överstökat. Vid halv 6 idag/ikväll ska jag möta upp Lisa nere på stan. Vi ska nämligen laga middag hos mej och se på Let´s Dance, det blir mys! Detta blir också en lugn helg, för imorgon har jag match och på natten ska jag jobba på kebaben igen, löningshelgen, fan! Tur att detta inte var min första kväll. Nu ska jag fixa och dona lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0