Jag kommer att hålla tummarna så hårt att dom går sönder!

Lite bättre idag i alla fall. Vaknade vid halv 12 imorse, precis då ringer en vän till mej och säger att jag har missat ett viktigt samtal! Jag kollar på telefonen och förstår genast vad det handlar om. Ett jobb, äntligen! Jag är redan nervös, och intervjun är inte förrom en vecka! Hur ska detta gå? Jag vill verkligen ha detta jobb, allt skulle bli så bra då! Men åter till vardagen, jag får inte komma för mycket in i drömmandet nu. Carro kom förbi mej och vi gick ner en sväng på stan, vo kollade mest. Sen gick vi hem till mej, och nu ikväll har vi varit hemms hos Lisa, det ultimata hängstället nu kan jag lova. Sen har det inte hänt så mycket mer idag, men nåt positivt idag blev det ju!

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0