Ja vad ska man säga?

Det blev inge JVM inatt. Jag var så trött, men jag kunde ändå inte somna, och ändå orkade jag inte slå på tvn. Jag låg och hörde hur de andra här hemma satt och kollade i vardagsrummet utanför mitt rum. Jag somnade kanske vid tre, jobbigt! Men de förlora ju ändå, så jag missade nog inte så mycket ändå.

Hela dagen idag har jag umgåtts med Caroline. Vi var först på stan och tog en fika, vi pratade i massor om allt mellan kärlek till jobbsökande. Senare gick vi hem till mej, och nu ikväll har vi varit hos Lisa i hennes nya fina lägenhet igen. Och snart måste jag släcka ljuset och både stänga av tvn och datorn, jag ska upp imorgon. Hatar att gå upp tidigt!!!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0