Inget roligt alls!

Idag har det inte varit en sån rolig dag för Anna Ericson. Det började redan igår kväll/natt när jag skulle sova. Jag fick en sån sprängande huvudvärk! Jag hade svårt att somna, men så småningom så slockade jag. Jag vaknade imorse, ovanligt sent dessutom med samma huvudvärk som jag somnade med. Och så har det varit hela dagen för mej. Jag har inte orkar göra någonting. Det var längesen jag var så här, förr hade jag nästan konstant huvudvärk varje dag. Då kunde jag inte heller varken röra mej eller göra något. Jag hoppas att det verkligen inte kommer bli som förut. Stackars lilla mej, bara skit denna vecka med mej!

So long

Kommentarer
Postat av: Anna

Tror jag inte på, klenis ;)



Usch stackare fisen :( Är det bättre med huvudvärken nu då? :/ Du kanske skulle söka hjälp för migrän..låter ju som det :(

2009-01-14 @ 20:20:08
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0