Ingen lugn och ro här inte!

Vilken trevlig kväll jag och tjejerna hade igår! Lisa dök upp här vid halv 7 och satt och kollade på oss när vi åt. När klockan närmade sig 8 begav vi oss till soffan för invänta Let´s Dance. Carro kom precis efter att det börjat, hon kom direkt från jobbet. Vi satt och kollade med både chips, godis och dipp framför oss. Vilket kalas vi hade! Vad var det dom sa om Blondinella? Bambi på hal is? Hahaha! Nej men det var faktiakt roligt att se alla när de dansade. Efteråt satte vi oss och splade kort, jag och Carro drack ett och annat glas vin. Vi gick senare ner en säng på stan för att kolla läget. Det var inte mycket folk alls. Men jag träffade trots allt en gammal kompis, det var jätte roligt att träffa han! Vid två gick vi hem.

Imorse vid nio tiden får vi besök av några skrikande småungar. Jag vaknade upp som om väckarklockan nyss ringt! Levis och Noel var hos oss nu ch levde rövare. Dom ska vara här idag, och ska sova här inatt också. Det blir skoj! Men jag försökte och försökte att somna om. Jag vakna och sov fram till 11, vilket ändå var okej. Ikväll ska jag bort, men jag säger inte vart! ;)


Jag och älsklings Levis!

So long

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är verkligen superfin i den där hårfärgen Anna! :)

2009-01-10 @ 12:29:57
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0