I hate it!

Nu har jag kommit till den här jobbiga tiden igen! Sånt som nästan alla tjejer/kvinnor får en gång i månaden. Jag känner redan nu att detta kommer bli en jobbig natt och morgondag. Jag med mina problem när det gäller detta, hatar det! Jag som inte haft det på ett tag heller, det har varit så otroligt skönt. Men ibland kommer man till den punkt då man måste låta det komma. Gud vad jag svamlar om detta, det är ju inte ens intressant, det är snarare äckligt!! Det enda jag vill är att någon ska tycka synd om mej och visa lite sympati för min skull. Snälla ge mej!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

hej fiso, självklart har du min sympati i alla fall, för jag vet hur det är..men skulle kunna tipsa dig om Femal balans som finns på hälsokost :)

2009-01-12 @ 14:22:10
URL: http://annasara.net
Postat av: Anna

Uush stackare :( Ja det är rätt skönt att vara utan tant röd nu i nio månader :P men jag vet hur det är att ha ont och må allmänt dåligt just den veckan, men du vet ju att det går över som tur är :) skulle vi ses ngt i veckan?

2009-01-12 @ 14:48:30
URL: http://annasara.net
Postat av: sandra

gud vad skönt att man slipper ha de dära :D

2009-01-12 @ 15:18:55
Postat av: Anonym

eftersom att jag känner några anna, och ingen fattar vilken anna det är om jag bara skriver anna...Det borde du fatta :)

2009-01-12 @ 16:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0